Sunday, November 30, 2008

jalan2 ujung minggu

Date: 29/11/2008
Aku pn x sangka tetiba jer aku sampai ke Ipoh ari tu...huhuhuhuhu...Aku g The Lost World of Tambun...Besa la cuti sekolah ni ramai la org kt situ.. Ni 1st time aku g kt sini..tempatnyer ok lar gaks..Tapi best lagi la Sunway Lagoon..huhhuhuhu...we all sampai pn agak lewat dh ari tu sebenOrnyer...ye la g pn x de plan sgt nk g ha...Ni la suasana kt situ...
B4 balik tu aku sempat la gak jumpe Dilla ex classmate mase kt UiTM lu..Aku yg suruh dia dtg cz aku dh lama x jumpe dia lps dia kwen..skg dh ade 2 org anak dah...We all nyembang dalam keta je la sementara aku tggu yg lain tukar pakaian...
Malam tu plak we all g ke Taiping..nak merasa la kunun makan mee udang Kuala Sepetang yg dok dgr citer sedap tu..Lagipun perot masing2 lapor ha.....Perghhh!!! giler banyak udang atas mee tu...rase udang tu mmg fresh la...cuma kt situ service agak slow sket la..mybe sb ramai org kot....Aku oder mee udang + kopi O suam...
Lepas makan tu we all ronda2 bandar Taiping kejap then balik semula ke KL....Tedo lu kt R&R Tapah cz ngantok giler mase tu masing2..dari bawak keta nantok2 baik la tedo lu...sampai umah kul 3:30 pagi.
Date: 30/11/2008
Pagi td badan mmg rase penat..tp x leh di layan sgt..kang asyik tedo ja...Aku mendobi & kemas umah ja..ala2 kadar jer aku ngemas ha...lebihnyer tgk tv ja..kekekkekeke..
Dah beres sumer keje tu mula la aku bosan ha..ye lar dok sorang2...ari ni K.izan keje kt Kajang...Aku pn bersiap la ..mula2 aku g Puchong jap...balik tu aku pn singgah la ke Pyramid... Sampai2 jer yg penting aku cari tpt nk makan lu..perot dh lapor...aku ni mana bole lambat makn..nt gastrik...dlm kepala nk mkn TCRS..tapi tgk penuh la plak..aku pn g la jalan2...tgk kt rest Opah ni x de org sgt...aku pn masuk la...malas nk buang mase..perot dh lapor ha...Dari dulu lg aku nk try mkn kt sini sebenOrnyer...aku belek2 la menu lu..x tao nk mkn ape..last2 aku oder la set nasi putih+ikan keli msk tempOyak+kerabu mangga..Minuman aku oder teh ais jali2( dlm teh ais tu ade cincau ja).
Lepas makan aku pn g jalan2...nk sOpink duwet dh kureng..huhuhuhu..cuci mata je la.

2 comments:

attyfir said...

dapnya mee udang tuh.

Cheritera Kami said...

camne kau leh tpegi LWOT tu...cuba cite kit...