Friday, February 20, 2009

Setelah sekian lama...

Phewww!!! dh lama aku x hapdet blog aku ni...X der apa nk citer pn..Skg ni aku tgh relax sakan ha cz x bekerja...huhuhu.Aku gamble jer benti keje..padahal skg mmg risiko lar kalo benti keje..ye ler ekonomi yg x menentu ni ha...Start aku x keje tu aku reg la jobstreet..pastu last week ade la panggil intibiu..3 tpt aku g haa.Bagus gak Jobstreet ni yer..cepat jer dipanggil intibiu..Aku mintak yg dekat2 ngn umah ja cz da x larat nk berulang mcm sblm ni..huhuhuhhu.poyos jer.

Ntah camner..rezeki aku kot...Aku telah diterima bekerja di slh satu comp yg aku g intibiu tu...Alhamdulillah...lega aku...kalo x jenuh la aku..pandai2 sgt benti keje ha...

So aku akan mula bekerja on 2nd Mar 2009..wat mase ni aku tgh study apa yg patut b4 aku masuk keje..ye la..da lama sgt bercuti..

Errr...berdebar gak aku nk g keje tempat baru ni nanti..Harap2 ok lar nanti.

Aku saje tempek pic ni cz aku baru jer g amik ha.. semata2 nk masuk tpt keje baru nt..ihikss.

All the BEST!!!



3 comments:

Ciklinn said...

kak chan...adda blog ka??? haiyoo sori ha tak perasan......


gud luck kat tmpt baru yerk....

Anonymous said...

hehehe...skema giler nmpk! ko keje kat area mana lak ni?

Zawir Al-Hamidi said...

Sekali imbas, garang juga ye muka saudari ni.