Thursday, March 19, 2009

Nak Seribu Daya...

Program Pengajian Luar Kampus (PLK):
Permohonan adalah dibuka kepada :Calon-calon yang sedang bekerja untuk mengikuti program Pengajian Luar Kampus (Peringkat Diploma dan Ijazah Sarjana Muda)
Tarikh tutup: 31 Mac 2009 (12:00 malam)


Aku skg ni tgh dok pikir2 & pertimbangkan lagi niat ku ini...ikotkan mmg da lama sgt aku nk sambung belajor ni..tapi byk sgt halangan...sebenornyer kalo nak seribu daya kan..huhuhuhu.
Apa2 pn aku nk kena wat keputusan gaks...ye la closing date ujung bln ni..
Aku pilih UiTM ni cz aku dulu amik Dip kt sini then lgpn kalo dapat nt..x jauh sgt nk berulang alik.Kesian aku kn..org lain da ade degree..aku baru ja nk amik...da tua2 ni baru la terpikir nk belajor...errmmm..

4 comments:

Anonymous said...

sementara takde komitmen sgt nih baik ler ko smbg belajar...tak rugi...

Anonymous said...

ye btoi tu chan..
mmber aku pon smbg degree gak..
lagikla anak dh 4 org skarang nie...ntah dh abis ntah blom..aku pon lupa nk tnya...
asik extend brsalin je..hehe..

attyfir said...

kyatt doakan yg terbaik je utk ko rose.

Cheritera Kami said...

aku pun ada niat cam kau gak chan...tp kena kiv lagi sbb weekend aku slalu full ar skang...
bagus chan..come back tu skollll