Saturday, September 13, 2008

Sambung citer

Haaa...ni plak perjalanan balik keje aku.Tepat 5:30 jer aku,sue n k.kay dh get ready depan lif dah haa...huhuhuhu..semangat nk balik ni..We all pn jalan la ke stn monorail Jln Raja Chulan tu ha...aku agak laju cket berjalan...sue plak baru jer lps pantang agak terbatas sket la...kak kay lak ayu ngn kasut tunit tinggiyer...hehhehehehe.We all dpt train kul 5:45 camtuh..sampai KL Sentral terus bergerak pantas ke stn kOmuter lak..Kak Kay agak lambat sket laa cz dia blom beli tiket lg..so aku ngn sue la g tggu dulu..otw nk turun tgk train baru je lepas...tp still ramai lg yg x bole naik train tu cz dh penuh ha..so kena tunggu lak train kul 6:23 camtuh...K.Kay ntah kemana mmg dh x jumpe dh cz ramai giler Org haa....
Mase train sampai aku ngn sue berebut la gak cz dh masing2 bertolak2 ha...sib baik dpt masuk...
berdiri la aku di celah2 org ramai haa...Sampai station Setia Jaya aku pn turun laa..Sue lak turun kt Subang Jaya...Berjalan la aku kerumah..sampai umah dlm kul 6:50 camtu...
Kire ok lar cz mase kuar dr opis tgk jalan kt depan tu x gerak...besa kalo ari Jumaat aku akan sampai umah ngam2 Maghrib ha..
Pasni kena la aku wat kira2 lak...bukan apa banyak aspek nk kena pikir ha...masa...RM..keselesaan..huuhhuhu.
Tunggu je la nanti camner...hehhehehhe

No comments: