Monday, September 22, 2008

Sunday punyer citer

Setelah hampir 5 thn aku beli keta,semalam la baru aku dpt pasang sport rim kt keta ku itu..huhhuhu..Semalam aku g pasang kt Klang.Fuuhhh!!! mase nk kuarkan duwet rase semacam jer....tp x pe...demi nk pakai sport rim aku kuatkan semangat gaks..hehehhehe...
Org lain sebOks beli persiapan nk raya..aku lak sebok nk pasang sport rim keta..huhuhhu...ni kire sport rim raya la ni..hahha..
After dh siap sumer tu aku ngn Mcna sempat gak singgah kt bdr Klang tu nk cari2 baju melayu.We all nk carikan utk bapak masing2 aa ye la...x kn nk cari utk suami laks...kekekekkee...Kawasan kt situ agak becak sket cz baru lps ujan ha...cari punyer cari aku dpt la baju utk bapak aku..tp mcna x dpt ha cz x de kaler yg dia nk ha...nxt time la plak cari..
We all g berbuka pose @ TCRS,Giant Kelana Jaya.Balik umah aku mcm besa layan bola laa... CHELSEA vs MANU
Aku rase suara aku jer yg lebih ha dok bersorak sampai bingit telinga K.Izan dengar...Sib baik la resultyer seri 1-1.

1 comment:

Anonymous said...

woo...dah tukar sport rim baru...mana gambarnya? heheh...