Thursday, October 30, 2008

Cerita ku

Lepas solat Maghrib aku pn mencapai la hp aku...mula la memicit2 no yg aku nk call tu...Aku mula la bersembang dgn pompuan tuh...nama dia Maria...kejap jer aku sembang ngn dia....
Pastu aku pn tgk la tv...besa la tgk berita laaa...aku ni mmg suke tgk berita...Knock!Knock!Knock!Tiba2 pintu umah aku diketuk...Aku pn buka la...tgk ade sorang mamat ni dok sengeh kat aku...huhhuhhuhu...Aku pn amik la kunci umah...ye lar dh org dtg kan...x kan aku nk halau lak..
Mamat tu nama dia Omar..dia ckp nk antar barang haa...2 kotak lak tu...Aku pn amik la barang tu...Tapi kan...dia mintak kat aku RM....ekekekkekkee..mmg aaa...dah aku oder pizza td...kena la bayar...wat suspen jer....wakakkakaka

Inilah rupa pizza yg aku oder td...2 org ja yg nk makan ha...tp buy 1 free 1..ok lar tew...








No comments: