Wednesday, October 29, 2008

Sakit Tekak & Demam

Errrmm...kesihatan x mengizinkan ari ni cz aku demam & sakit tekak...nk x nk aku terpaksa la MC ari ni...ikotkan keje mmg terlalu byk kt opis tu..tp nk wat camner...dh x sehat...

Pagi2 aku bangun dok ngadap komputer ha cz ade keje yg sempat aku bwk balik umah..ok lar ha walaupn MC aku still wat keje gaks..ihihihihi..

Tetiba lak terasa lapar..aku pn amik hp call 1300-13-1300..hehehhee..apa lg McD aaa..Aku oder Set Sausage McMuffin with Egg..air kopi aaa pastu tambah satu lagi bubur ayam size kecik...Rasenyer kali ni oder mmg samapi dgn cepat la dr besa aku oder haa...tgk2 dh ade org ketuk pintu antar oder tuh..apa lagi aku pn makan la...tapi kan yg paling hampehnyer kopi tu lansung x de sugar & creamer pn...x kn la aku nk minum pahit2 tuh...sib baik kt umah..aku pn tambah jer la susu....apa punyer McD laaa...hhuhuhuhu

Ini lah dia yg aku oder haa

3 comments:

attyfir said...

rose..sama..le ngn kyatt..den pun tak sht-sehat lagi nieh..

makan ubat ye..

Cheritera Kami said...

Cian kau chan..demam yer...

Anonymous said...

ko ni asik tak sehat jer...makan lar vitamin byk skit