Thursday, October 9, 2008

Komuter & Mee



Dh 3 ari aku g keje naik kOmuter haa...ok lar gak...ye la...x yah la penat2 nk bawak keta..setakat berdiri dlm kOmuter tu Ok jer..hehehehe..Tapi tu la...byk lagi kelemahan yg perlu diperbaiki dari segi mutu perkhidmatannyer..huhuhhu..Contoh ari ni je lar ha...pintu coach yg aku naik tu x terbukak la plak mase dh sampai ke stn Setia Jaya tpt yg patut aku turun ha..nk x nk terpaksa turun ke stn Subang Jaya..hampeh jer..ramai gak la yg terpaksa turun Subang Jaya then u turn ke Setia Jaya.Aku lak amik keputusan singgah K4 jap cz aku rase mcm nk beli sesuatu jer utk di masak...kejap jer aku masuk K4 tu ha..aku beli mee,bawang,daun sup & tomato sos..bukan ape,aku malaih nk g kedai yg kt umah tu cz kdg2 x de mende yg aku nak ha...


Aku gOreng mee jer la mlm ni...Lepas Maghrib baru makan haa..Aku siap wat Teh tarik lagi haahuhuhuhu...Pastu layan Amazing Race Asia laaa.....




No comments: