Saturday, October 11, 2008

Tragedi October



Hehehehhe..tajuk mcm gempak jer kan? Tarikh 10/10 besa aku akan panggil tragedi Oct ha...kenapa? suke ati aku lar kan...lu pikir la sendiri..hhehehehe


X der apa yg menarik sgt ari ni..melainkan aku kena injection td..Ntah napa sejak 2 menjak ni kulit aku gatay2 lak ha...tu yg aku g klinik tu..aku saje nk try injection tu plak mana la tao ok sket..besa setakat sapu krim jer ha..Aku g klinik td ha...lps kena injection tu aku lalok la..mmg doktor cakap nantOks sket...paling x tahan mase kui 5 tuh..mmg nantok giler dh...sampai ntah apa2 jer yg aku tulis dh ha...nk tunggu kul 6 punyer la lama aku rase.


Balik td aku rase mcm letih sket mybe aku x lunch td kot...pastu dgn kena injection tu badan rase melayang2 jer...Sampai umah tgk K.Izan bz kt dapOr ha..dia nk panggil kawan opis dia dtg beraya sok ha..dia mintak tlg aku wat mee kari...Aku lapOr sebenOrnyer...ye lar td x lunch..aku pn oder la McD jer sb kemalasan melanda ..Lps Maghrib tu aku tlg la gak dia sket wat apa yg patut haa..sementara tunggu McD sampai ha..dh sampai tuh aku makan laa...mmg kejap jer licin...ekekkeke


Ni la yg aku makan tadi...
Pastu dlm kul 9 tuh aku dh nantoks giler..tertedo kt sofa..sedar2 dh kui 1 lbh ha..K.Iazn pn dh siap masak kuah kacang ha..Aku pn layan internet ja la..ni yg dok berjaga lagi nih..
Pagi2 sok aku nk mop lantai ha...ok lar nk sambung tedo jap..

No comments: