Monday, October 6, 2008

Food Poisoning



Aku dh bersiap nk g keje sebenOrnyer pagi td...tapi perOt aku masih lg sakit haa...dr malam td lagi perOt aku dh meragam...asyik g toilet jer..x lena tedo aku dibuatnyer..huhuhuh..aku dh mkn obat...tp pagi td bangun pn masih blom baik lagi ha..Aku pn mulanyer nk pegi gak keje cz dh lama sgt cuti ha..keje lak tu banyak..tapi,memandangkan perOt aku ni x sehat so aku pn menukar arah perjalanan aku ke klinik ha....mase kt klinik tu aku sempat gak g toilet lagi..doktor pn bagi obat n cuti sehari..huhuhuh....melayang lg RM30.nk wat camner dh saket kan..mase kt klinik tu aku kena rest lu cz mmg x larat nk drive ha...Balik umah makan obat then baring ja..kejap2 g toilet...


Ni obat yg dOktOr kasi..



Ermm...nk masak bubur malas ha..aku pn oder ajer bubur ayam mekdi..mase aku oder tu ujan lak turun ha..sure la lambat oder aku ni ha...2 jam lps tu baru dapat ha..


Bosan giler ni dok kt umah haa...harap2 ok lar perot aku ni...nk tedo ja la...hehhehehe

No comments: