Tuesday, October 7, 2008

Puasa

Ari ni aku baru start keje cz smlm MC ha...Aku g keje naik komuter ari ni..sajer jer nk luaskan pemandangan...bole jumpa org ramai...kalo naik keta kang dok tgk dalam keta je la..hehehehehe..Besa la bila dh cuti lama ni ha...keje pn berlambak la ha...nk wat camner wat ajer la..YEYY!!! sok aku dpt komputer baru..baru la smgt lagi nk wat keje..hehehhee

Alhamdulillah...aku selamat menggantikan pose aku ari ni...yeyy!!! lagi 5 ari lg utk diganti..aku ganti awal2 ni cz nanti sng ha..x de la nak kena ganti last menet..Wat pertama kali gak aku balik keje kul 6 ha..x kesah la balik kul 6 pn janji Sabtu x payah keje..tu yg besh tu..Ahaa...aku dh ade 3 jemputan open hOuse raye ujung minggu ni..huhhhu..best betul..makan lagi...hrp2 perot aku x meragam la nanti..

Buke pOse td aku gOreng kueteOw jer...kelam kabut aku g beli bahan2 td kat Pasaraya Bintang Sg.Way tu ha..ye lar g kedai blkg tu tutup la plak ha... aku start goreng kul 8lbh td ha...bebuka ngn cokelat M&M jer dulu td..tu pun dalam keta jer cz jalan jem..insyaAllah sok aku nk pOse lg..

errmmm...nantok la plak ni...nk solat then tedo..ZZZzzZZzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments: