Monday, October 13, 2008

Macam2

Perghh..malas betol nk bangun pagi td haa..alarm dh munyik kul 6 tp rase malas jer..ye lar..2 ari cuti dok pegi sana sini open house haa...mana x penat..huhuhuhuu.
Ari ni aku g keje naik kOmuter lg..pagi2 lg dh berhimpit2 ..mmg padat giler aku rase ari ni...sampai opis aku terus wat keje..mmg keje byk pn ha..lagipn aku pose ari ni...x de la nk b'fast..
Keje blom abis lg aku dh blah kul 6..ujan tp x lebat sgt la..besa la aku & sue kalut la berjalan ke monorail stn haa...bila tukor train komuter...aduyai...ramainyer umat manusia...aku ngn sue mmg kena tolak2 aje la..lewat sket ari ni..aku bukak pose dlm train ..mkn gula2 jer..hehehe..
Sampai umah dgn sepantas kilat aku masak..aku goreng mee jer cz itu aje yg ade kt umah...b4 kul 8 dh siap masak...kelam kabut mandi lak ha..nt Maghrib abis waktu lak..hehehe..
Mlm aku layan tv jer la..nk tedo awal la mlm ni...sok aku nk g keje naik keta lak..ade makan2 sok kt opis...aku nk bawak kuih raya jer...
Kalo sesapa nk dtg beraya umah aku ni..sila la..tp bgtao la dulu ek...x de apa sgt..besa la umah bujang..

No comments: